Torsdag, 24 Februari

Måste säga grattis först till min bror, Adam som fyller stora 18 år idag.
Skulle åkt dit och firat idag men min familj har inte koll på någonting.
Adam skulle först inte göra ngt, sen säger den andra att han skulle göra något hemligt,
sen ska han göra något annat. Sen nu var han hemma ändå.
Så jag ska dit på söndag efter jobbet.
Träffa mormor, morfar och kusiner, Massa mys!

Idag på jobbet var det underhållande som vanligt.
Lärt mig mer admin att göra så jag slipper telefon.
Idag satt jag och makulerade abonnemang.
Slapp jag göra överlåtelser som jag gjort ett paaar gånger.
Sen efter jobbet har jag bara tagit det lungt.
Börjar kvart i 7 imorgon, helvette. Hur ska det gå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0