Torsdag, 17 Februari

Måste skriva av mig lite, har så mycket människor i mitt liv som jag aldrig kommer glömma. Några av er:

Mikaela Uhlmann:
Får börja med dig för du var en av dom som fick mitt liv att starta på riktigt. Moppetiden, utan dig och personer jag träffade genom dig gjorde att jag skaffade moppe. Genom dig träffade jag massa människor som betytt minst lika mycket som dig.
Alla fester, alla skratt. Det finns tusen av dom. Första festerna på transås och på random fester. Lungans morfar. Ja du vet vad jag pratar om. Alla cambilder.
Haha, kan inte låta bli att skratta när jag tänker på det. Fan var förjävla roligt vi haft.

Malin Måneskiöld:
Vi träffades redan på lågstadiet men tappade kontakten och sen umgicks vi 24 timmar om dygnet, vi hade tillomed annteckningar om vilka dagar vi träffades, tror säkert det var 350/365 på ett år.
Så mycket minnen, så mycket killar, så mycket torsdagskvällar. Herregud!

Josefine Sveen:
Vart fan ska jag börja här då?
Vi träffades genom våra pojkvänner, vi träffade två nya som också var kompisar, dock ej kusiner. haha. Ännu en person jag haft galna festkvällar med, bilturer, cambilder, långanätter med spökprat.
En person jag verkligen kunda sitta med i timmar och prata om allt. Sitta och dricka kalla cider med utomhus om sommrarna.

Charlotta Skattberg:
Obeskrivlig människa, starkaste minnet. Åkte till herrljunga med bil och körde utanför en kille som lotta var intresserad av, fram och tillbaka för att se om vi kunde se han. När vi inte såg han gick vi in i skogen, bakom hans hus mitt i natten för att se ngt. hahaha. Magnus uggla - nitar och läder på högsta volym.
Spontan festerna i ulricehamn, göteborg. Kvällen i gällstad med 80% skitsprit. Du försökte lära mig köra bil.
En dag när vi hade tråkigt tog vi en madrass och åkte med i en trappa.
Ja vi i ett nötskall. Har så mycket saker jag kan dra upp, vet inte heller vartfan jag ska börja.

Andersson och bobo:
Ni måste vara med på en kant förfan. Kännt er sen 06 och ses mkt än idag. Gått igenom allt med er tror jag. Ni har nog sett mig i alla olika sinnestämningar. Kalasfull, Kalasarg, Kalasledsen, Förjävla glad, riktigt retard m.m. vet inte var jag ska börja, men minnen har vi.


Finns så mycket mer människor som betytt galet mycket för mig. Får starta här så fyller jag på med tiden.


Kommer alltid älska er!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Naw :)



Ja nog har vi haft roligt! Bara bra minnen det där. Saknar det där ändå, hur vi praktiskt tagit bodde på våra moppar, alla pratstunder, när vi skrattade, skämtade och bakade chokladbollar med ättika i, och cambilderna så klart! Hahah. Hur kom vi på allt?! Vi har gjort sånt som bara du och jag kan göra, med stil, och vi var för jäkla bra på det också. Vi är en klass för sig, världsklassen kallas den.

2011-02-17 @ 20:23:33
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0