Onsdag, 9 Februari

Hejsan!
Jag har nu startat en ny blogg. Innehållet på den gamla kommer låsas så bara jag kan spara det för min egna skull. Nu ska jag börja på ny kula.
Jag skriver den anpassat för mig själv och för mina vänner så skriver ingen biografi om mig själv.
Just nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska sova.
Klockan är fan 2 så kanske är dags?
Jag är på så bra humör så jag kommer nog inte kunna somna.
Vill bara att det ska bli helg nu,
denna helgen är jag helt jävla kalas ledig. Tänker faktiskt ta vara på det och gotta mig.
Ska ut på lördag, blir väll tonic som vanligt.
Bara se vilka som ska ut.
Känns lite tidigt att planera kanske.

Nej nu blir det svensson svensson sen sova.
Natti.
GAAH. GALET BRA. Fan låt detta gå vägen, känns som det blir ett jävla misslyckande annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0