Mina största fobier och saker jag hatar!

1. När folk pillar på mig på öronen
Vet inte hur fan jag har fått det där. Men fyfan vad jag hatar när folk pillar mig på öronen, hatar att blåsa håret eller duscha så man får vatten i örat.
haha. As jobbigt när man är hos frisören, inte varit det på flera år mkt för den anledningen.
Friösren kör med hårblås och ska pilla vid öronen HELA tiden.

2. Ballonger.
Egentligen höga ljud som orsakat detta. Är fruktansvärt rädd för höga ljud. hatar folk som drar fingret över en ballong eller egentligen är nära mig med en ballong. Hatar nyårsraketer. Hatar allt med höga ljud.

3. Åska
Ja fråga de på mitt jobb, de skratta rätt gött åt mig förra året när jag sprang och gömde mig när det åskade. Är inte rädd för att se åska, inte rädd för blixtrarna, är rädd för ljudet som förklarar ovan också.
Ringer mina kompisar på natten när det åskar, fast klockan är 3 på natten.
haha. Fyfaaan vad jag hatar åska.

4. Hundar
Jag älskar hundar efter en timme, men jag gillar inte hundar som kommer i högt tempo mot mig eller när de ska hoppa. Mina kompisar som har hundar har jag inget emot för de känner jag, men nya hundar vill jag inte ska flyga på mig, men efter en timme eller så ligger jag och myser med hunden.

Ja det finns nog miljoner saker jag inte gillar men får börja med detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0