Måndag, 14 februari

Oj, idag är det alla hjärtans dag och allt.
Varit en mysig dag. Slutade 13.15 idag, helt underbart.
Då träffade jag upp mina fina kusiner och deras mamma.
Åkte hem till dom, spelade wii och spelade diamanten.
Sen åt vi lite sen drog jag hem.
Fan vad skönt att vara hemma och sluta i tid hela veckan.
Jobbar för första gången på flera veckor morgon så slutar klockan 14 varje dag!
Förutom på fredag då slutar jag 12,45.

Men jobbar på xoy på torsdag så kan bli tungt att gå upp kvart i 7 men sånt är livet.
Ska försöka fixa det, sen på fredag jobbar jag på viva.
Sen får vi se om det blir jobb på lördag.

Men nu ska jag kolla på wallander och äta lite godis.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0