Fredag, 11 Februari

Fyfan vad gött.
Trodde aldrig denna dagen skulle ta slut.
Satt och gnällde på att jag ville hem till klockan 2, sen insåg jag att jag klarat nästan 3 timmar på jobbet.
Sen blev jag på bättre humör och insåg att dagen faktiskt kommer ta slut någongång.
Då gick tiden mycket snabbare, satt och lekte med rebecca, retade emil och ja gjorde ingenting.
Sen blev klockan 5 i 19. Då gick jag fram och pratade med driften.
Fick ta ut min andra gratis komp timme!
Så jag slutade 19 och kunde inte varit gladare.
Helglad.
Ska ta ett glas cider och hoppas på att paso kommer hem snart,
ska träna på lite betapet.
BARA NJUTA.
EN HELHELG ledigt!
Fyyyyyfan vad gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0